tisdag 15 september 2009

imorgon växer vi!

Imorgon växer vår lilla familj här på Aprilgatan. Från att bara vara Anna & Mats och alla våra tusentals mjukisdjur kommer världens bästa Elin & världens bästa Jonas in och vi bildar snart ett kollektiv. Det gillar vi skarpt, för hur vi än försöker så hör vi fyra ihop på något sätt det tror jag med all säkerhet att vi är ganska överens om allihop. Elin är min sambo från Idre och Jonas är hennes pojkvän som tillsammans med Mats blev lite av min & elins inneboende i vintras.


Det är kollektiv vänskap, det är kärlek!

Så imorgon kväll välkomnar vi alltså Jonas & Elin med öppna armar! Jag längtar så jag kan dö!

1 kommentar:

  1. vilket fint inlägg, det gillar vi:) och tackar så mycket och håller med till 100% det vet ni. du jag längtar också så bli så roligt att leke tillsammans igen:)

    SvaraRadera