torsdag 3 september 2009

Tack för ett fantastiskt fint bröllop.


Då har resväskorna landat i Göteborg igen, vårt hem.
Efter två veckor i Borlänge och två dagar i Blekinge är känslan över att verkligen komma hem helt underbar. Nu är jag och Mats sambo på riktigt.

Ledigheten är underbar och två veckor i Borlänge och vackra dalarna
har varit kanon. Tusen tack alla Hedlundare & alla andra. Jag är så tacksam för allt, verkligen gästvänliga varelser är ni allesammans. Hoppas att ni alla känner er lika välkomna hem till oss.
Vistelsen där uppe slutade med ett fantastiskt fint bröllop. Även detta
måste jag tacka för. Jag vill också lite i ett hörn be om ursäkt för alla de som tagit bilder och fått med mig och kameran i högsta hugg med på bilden. Skämt och sido, hela den underbara dagen finns kvar på bilder men jag är väldigt glad att jag även fick vara med och uppleva den. Bara för att alla som inte var där ska förstå vad jag menar låter jag bilderna tala för sig själva. (tyvärr går det inte få in alla de på bloggen för tillfället så dessa finns att beskåda på mats facebook)

Bilder säger mer än tusen ord. Mats och jag ska nog vara lite extra glada också att vi även fick vara assistenter under fotograferingen, det gav oss ett alldeles speciellt tillfälle att stötta Magnus & Lina och dessutom få några bilder av de allra finaste!


Från bröllopsdagen vill jag minnas, frukosten hos Magnus - sminkning, frisyrfixning & påklädning för Lina - fotografering. Kyrkan - vigseln - middagen & alla tal och såklart kvällen.
En helt suverän dag som jag verkligen Magnus & Lina vill minnas resten av sina liv!


Lycka till & ännu ett grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar