fredag 11 september 2009

Om han bara viste.

Först och främst, stort tack syster för gästbloggen! Den var grym!

Nu drar jag tillbaka tiden till den 4 september, för det var ungefär där vi slutade! Den 3:e September var allt fixat och klart, Mats födelsedags-resa till "Malmö & Köpenhamn" var planerad in i minsta detalj allt fanns till och med nerskrivet i ett finfint block! Men oj vad svårt det var att hålla mig de sista timmarna innan vi skulle åka iväg.

För er som ännu inte fått det förklarat för er så åkte vi aldrig till Malmö & Köpenhamn och allt det där andra som jag fick Mats att tro. Min tjugofemårs-present till Mats blev istället en veckas semester i solen och värmen på Mallorca. En underbar vecka som redan tagit slut, en vecka som Mats själv med hjälp av sitt block ska få sammanfatta...


Tiden går fort när man har roligt och för oss har redan en fantastisk vecka hunnit passera och allt som finns kvar nu är alla våra outbytliga minnen och bilder. Hoppas att du har förstått hur stark min kärlek till dig är Mats & ännu en gång ett för tidigt grattis på den stora dagen!

Jag är så otroligt lycklig att jag fått tillbringa de här dagarna tillsammans med dig Mats & hoppas nu bara att det blivit en resa du vill minnas för resten av livet...

Sist men absolut inte minst...
Tack till alla er som ställt upp vid sidan om mig med de vita lögnerna och gjort denna överraskningsresan för Mats möjlig. Tack till alla er som spelat med i sprattet och fått Mats maximalt nyfiken fram tills sanningen skulle avslöjas!

Och nu.. tillbaka i Sverige, tillbaka till verkligheten!
/Anna-Panna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar