onsdag 19 augusti 2009

fotbolls-proffs.

Ohnej något fotbollsproffs är jag sannerligen inte och det kommer jag heller aldrig bli, men vad än mats säger - Vist håller ni med om att jag ser ut att åtminstone ha ganska bra koll på bollen på bilden?! Kan annars i ärlighetens namn säga att det slutade 2-2 i matcher under vår boll-lek idag!

Ett påstående om att Anna och Mats skulle vara några dåliga förlorare, det förstår jag inte vad det skulle grundas på. Aldrig, eller vad säger du Mats?!

Just nu
sitter jag i Orsa och har haft världens underbaraste härligaste tid med Sally ikväll, vi är som systrar vi två vi bara är det, men nu börjar det närma sig dags att sova. I juni när jag fortfarande bodde hos Mattias och inte hade tagit plats hos Skageracks personalboende än. Det var då någon gång vi sov ifrån varandra senast.

Det är ett tag sen, och det känns konstigt. Oavsett hur underbart det är att vara hos Sally så är det med Mats jag vill somna och vakna. Nu väljer jag att använda bloggen för att skicka lite kärlek till min blivande sambo.

Godnatt alla -
och godnatt mats!
/a.k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar