torsdag 20 augusti 2009

On my mind.


Finns risk att det här kan bli riktigt bra.. Jag får antagligen umgås med min favorit hund Jonas hela vintern..

Och med Jonas kommer Elin och med mig kommer Anna och med Anna kommer Jag Och med Elin kommer Jonas..

Då blir alla lyckliga och glada och det bästa är att när jag och Jonas blir lite trötta så kan vi mysa till det tillsammans och låta Elin och Anna roa sig på egen hand..
Fast om jag känner Jonas rätt blir det nog inte så mycket vilande för mig och han..

Det är grymt skönt här uppe i dalarna men medans jag sitter här och skriver känner jag att jag längtar hem till Göteborg och våran lägenhet.. Att få känna det totala lugnet och göra precis det man känner för..


Sugen på att bara gå längs Avenyn och hälsa på människorna jag inte träffat på så länge.. Visa min Anna Göteborg på riktigt..
Sugen på jobba i Göteborgs atmosfären igen.. Saknar faktiskt att jobba med Oskar i baren på Modesty.

Sugen på att få umgås mer med Andrea och de andra underbara vännerna i Göteborg..
Sugen på att sitta i slotsskogen med en 1gångs grill och bara ha det gott i sen sommar värmen.
Sugen på att sitta på altanen och läsa en bra bok.
Sugen på att få blanda riktiga drinkar igen!! Oerhört trött på vodka battery.


Lite Tankar som jag kände för att sprida..

Simma lugnt // Mats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar