tisdag 18 augusti 2009

Ingen oskuld här inte.

Pensionärsbloggare - Jo jag tackar jag!
Med lite längre eftertanke däremot kanske jag inte kan säga något annat. Jag har ju faktiskt bloggat i flera, flera år. Det roliga är att mitt allra, allra första "blogg-inlägg" finns kvar och det finns arkiverat på Lunarstorm, för det var där allting började.

Jag tillhör ju den där generationen där lunarstorm under en viss tid i livet var sysselsättningen, på morgonen, i skolan, innan bussen kom, väl hemma, innan träning, efter träning och hela natten. Det var ju någonting som drog på den där sidan, något som de vuxna och alla andra aldrig kunde få bukt om. Det löste sig dock när facebook tog över där ALLA kunde ha koll på ALLA!

Det här med SAMBO-BLOGG, är dock helt nytt - men nu kör vi.
Vi vaknade i Göteborg igår, efter en ganska rolig tid från Strömstad & hem. (Mats betedde sig lite märkligt, och vi skyller glatt på alkoholen!) Hur som helst, mina kära ville precis som vanligt få mig att tro att han inte alls är bakis, men när han direkt placerar sig i soffan insvept i ett täcke och vill kolla på film förstår jag ganska snabbt att han vill befinna sig på den platsen under en längre tid.

Fine, tänkte jag och försökte hitta på något annat att göra.
Det hela slutade med att jag fick städmani och rensade alla hyllor, lådor och skåp i hela lägenheten så nu är det fint i varje liten vrå. Allt tog alldeles lagom tid!
Nu ska vi bara invänta den 1 september så är vi på pappret sambo och så ska jag åka ner till Blekinge och hämta saker sen är det klatt!

Godmorgon & hej / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar