måndag 17 augusti 2009

Numero Uno -- Att förlora oskulden



Det Första!


Härmed ryker min oskuld i bloggens anda.. Det är med små steg som jag nu inleder min blogg karriär :) Med mig under denna resa kommer jag ha min flickvän i kvadrat Anna.

Förväntningar? - Det är inget som sysslar särskilt mycket med jag bara följer med flowet och då brukar det lösa sig och Det Gillar Jag.

Kom Just hem från Strömstad ... Ett äventyr som slutade med en del alkohol en enkel bilresa och galen fotboll i min lägenhet med kontrakts skrivning angående filmrättigheterna...

Vill tacka Strömstad gänget för denna säsongen! Ingen nämnd ingen glömd!

Nu är det vinter planering --- Krokarna ligger i vattnet Vi hoppas att de stora fiskarna nappar så att vi kan äta oss feta.

Imorgon bär det av till Dalarna, det vankas bröllop för min lille tvilling bror.
Nedan Några av tomtarna som blir med!




Det här gick ju riktigt bra det synd bara att det är ett sådant jävla meck med att lägga in bilder och sådant men det är ju tur att man har pensionärs bloggaren med sig!

Fridens Liljor allahopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar