onsdag 19 augusti 2009

Godmorgon Borlänge.

Hux flux så var vi i Dalarna och Mats barndoms-stad Borlänge. Det går snabbt i svängarna nu. Vi åkte från göteborg lite efter nio igår och när vi nästan är framme i Alingsås får Mats för sig att ringa och hejja på vårt "spegel-par" David & Emilie. (David är lika gammal som Mats och Emilie är 89:a precis som mig, vänner vi träffade i Strömstad. Jag väljer att kalla de för spegelpar för de är helt enkelt lika oss, eller är det vi som är lika de?!) De här två godingarna bjöd i alla fall oss på middag mitt i natten. Vi kommer och hälsar på er fler gånger :)
Mats körde hela vägen igår, denna gången var det min tur att somna som en stock i bilen. Det är inte roligt att åka bil med huvudvärk, sprängande bihålor och täppt näsa. All heder till Mats.

Ikväll åker jag till Orsa, till min föredetta "internat-sambo" Sarah!

Ha det - Ha det! /Anna-panna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar